lørdag 24. januar 2015

Et begynnende farvell…

Ingen drastisk sak akkurat, men vi er i prosess med å bytte ut/gi bort/selge diverse baby utstyr. Det har sittet litt langt inne for meg.  Det er helt fantastisk å være mamma til en 1-, 3- og 5-åring, men  også vanvittig myyyyye slit og frustrasjon. Så tre får være perfekt for oss to!

Nok om det. I denne anledningen var jeg på jakt etter bilder med noen av møblene på. Men det var vel ikke akkurat disse tingene jeg hadde fokusert på. I tillegg er barnerommet et vanskelig rom å ta bilde av. Det er smalt med en fargebonansa  og et ufattelige antall leker.

Mannen undret litt om det var verdt tiden. Senga og hylla var demontert og stuet bort for lengst. Men jeg liker å ta bilder og  har ikke hatt noe godt bilde av veggdekoren. Regner med at Findus og de andre dyrene jeg har malt på veggen blir malt over. Det er nok bare et tidsspørsmål før den snart skoleklare 5-åringen vil synes det er på sin plass.

 

Veggtegninger

 

HylleB169

2 kommentarer:

  1. Ja det er mye jobb med småbarn. Ting man tror man skal ha tid til, rekker man å gjøre et par år etter...

    Kjempefine tegninger på veggen.Håper han syns de er fine en liten stund til :)

    SvarSlett
  2. Jeg fant bloggen din via en annen blogg og havnet her inne:) Henger meg litt på den at det er vanskelig å kvitte seg med utstyr og si at nok er nok. Jeg er enda litt i tvil...jeg mangler på en måte å få satt punktum. Men realistisk sett så er vi også ferdige!!! Minsten er nå fem år og det er nå eller aldri mer liksom:) Jeg elsker å boltre meg i babytingene og de for små klærne. Skulle gjerne hatt dem til pynt og minner i mange år! Lykke til med fortsettelsen!

    SvarSlett